Heeft u vragen of hulp nodig bij het gebruik van het patiëntportaal klik hier

Om u optimaal van dienst te kunnen zijn, maken wij gebruik van een patiëntportaal. Hierin kunt u via uw computer of telefoon o.a. medicijnen bijbestellen, een afspraak inplannen met de huisarts, een korte vraag stellen aan de huisarts en online uw medisch dossier inzien.

Heeft u nog geen inloggegevens neemt u dan contact op met de praktijk (0318 48 24 71). De assistente controleert uw aanmeldgegevens en zal direct uw account activeren. 
Wanneer wij uw registratie bevestigd hebben, kunt u voortaan gebruik maken van de onderstaande services.


Medicijnen bijbestellen

U hoeft niet meer telefonisch contact op te nemen met de praktijk of uw doosje in te leveren bij ons. U kunt na inloggen simpel aangeven welke medicijnen u wilt bijbestellen. Uw medicijnen kunt u heel gemakkelijk terugvinden in uw persoonlijke profiel. U hoeft deze alleen maar te selecteren. 
De medicijnen staan dan binnen 2 werkdagen voor u klaar bij de apotheek. 


Afspraak maken met de huisarts

Wanneer u het prettig vindt, kunt u dit zelf inplannen in de agenda van de huisarts. U kunt heel eenvoudig zien welke plaatsen er nog vrij zijn en u plant hier zelf uw afspraak in. Wel is het handig voor de huisarts dat u kort invult waarvoor u komt, zodat we u goed van dienst kunnen zijn. Wanneer u voor meerdere dingen komt, kunt u zelf twee afspraken na elkaar maken. 
Voor afspraken bij de assistente kunt u telefonisch contact opnemen. Hier kunt u lezen waarvoor u bij de assistente een afspraak kunt maken. Bij twijfel mag u altijd bellen.

Een vraag stellen aan de huisarts of assistente

Voor korte niet dringende medische vragen kunt u direct een bericht sturen naar de huisarts of assistente. Dit gebeurt via een beveiligde e-mailverbinding. De huisarts of assistente bekijkt deze berichten meerdere keren per dag en probeert uw vraag dan z.s.m. te beantwoorden.
Let op: Neem voor dringende spoed altijd telefonisch contact op met de praktijk!

 

Online uw medisch dossier inzien
In uw medisch dossier staat bijvoorbeeld:

  • Het advies van uw huisarts
  • De uitslagen van een onderzoek (bijvoorbeeld een bloedonderzoek)
  • De lijst met uw medicijnen
  • Uw allergieën

  

Natuurlijk kunt u altijd telefonisch contact met ons opnemen of langskomen in de praktijk. De bovenstaande service bieden wij u als een toevoeging, om u optimaal van dienst te kunnen zijn.
Uit ervaring blijkt dat korte vragen vaak snel beantwoord kunnen worden door de assistente of huisarts via een digitaal bericht. Wij krijgen veel positiever reacties hierover!

Via het patiëntportaal kunt u ook de app voor IOS of Android downloaden